• Wpisów:95
  • Średnio co: 22 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 19:39
  • Licznik odwiedzin:25 807 / 2151 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Witam serdecznie!♥
Jak tam u Was?
u mnie pozytywnie, piękna pogoda sprawia że mam mnóstwo energii, a wszystkie problemy stają się takie mało ważne lubię taki stan rzeczy
Zaczynamy weekend, jak najbardziej aktywny, jutro przejażdżka rowerowa z kumpelą, oczywiście nie obejdzie się bez małego garden party wieczorem stęskniłam się za wszystkimi ;D
Niedzielę też planowałam spędzić w miłym gronie najbliższych, jednak nic z tego nie będzie -.- szanowna pani prof. zapowiedziała sprawdzian na poniedziałek ... Kocham szkołę ;/ A tak poważnie to nie mogę doczekać się wakacji...
Planuje tyle na nich zrobić, chcę dokonać rzeczy niemożliwych. Przede wszystkim schudnąć 6/7 kg ... O jejkuuuu nie znoszę diet
Chcę też rozjaśnić sobie włosy, naturalnie jestem ciemną (bez podtekstów) blondynką i zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które hipnotyzują swoim jaśniutkim kolorkiem
No także tego, cieszymy się życiem, uśmiech na twarzy i do przodu
Pozdrowionka i buziaki
 

 
Ja błagam mogę jej walnąć krzesłem w łeb?
 

 
Po tygodniu obserwacji i badań stwierdzam : Przepis na udany związek to szczypta wolności
 

 
1. Wichrowe Wzgórza - Emily Jane Brontë
2. Duma i uprzedzenie - Jane Austen
3. Romeo i Julia - William Szekspir
4. Dziwne losy Jane Eyre - Charlotte Brontë
5. Przeminęło z wiatrem - Margaret Mitchell
6. Angielski pacjent - Michael Ondaatje
7. Rebeka - Daphne du Maurier
8. Doktor Żywago - Borys Pasternak
9. Kochanek Lady Chatterley - David Herbert Lawrence
10. Z dala od zgiełku - Thomas Hardy
11. My Fair Lady - Alan Jay Lerner
12. Afrykańska Królowa - Cecil Scott Forester
13. Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald
14. Rozważna i romantyczna - Jane Austen
15. Tacy byliśmy - Arthur Laurents
16. Wojna i pokój - Lew Tołstoj
17. Zatoka Francuza - Daphne du Maurier
18. Perswazje - Jane Austen
19. Dziewczyna taka jak ty - Amis Kingsley
20. Daniel Deronda - George Eliot
  • awatar LA vida LOCA: jestem w połowie dumy i uprzedzenia, gdy skończę książkę z chęcią obejrzę film :)
  • awatar leniwiec...: jeśli chodzi i filmy - DiU z 2005 jest piękny, Keira fajne zagrała, a w Perswazjach mimo iż uroda aktorki nie powala rekompensuje to główny aktor:):)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
On: Masz chłopaka?
Ona: Nie
On: Czemu?
Ona: Bo nie jestem gotowa a Ty masz dziewczynę?
On: Nie
Ona: Czemu?
On: Bo nie jesteś gotowa
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Po świętach zaczynam dietkę i regularne ćwiczenia, w końcu muszę się zabrać za siebie, bo zaniedbałam się nie ma co więc byle do kwietnia♥
 

 
Ja wcale nie chcę taka być, ale Ty mnie do tego zmusiłeś, przykro mi, ale teraz poznasz na czym polega zemsta dziewczyny...
Nie jestem twoją laleczką, które jest Ci potrzebna do trzymania za rączkę i przytulania... Ja mam uczucia gościu, które Ty własnie sukcesywnie ranisz... Mam dosyć zniszczę Cię Twoją własną bronią, bo cierpieć przez Cb nie zamierzam... Może nie jestem taka super fajna jak Ty, ale swoją godność mam. Amen



Patrząc na telefon ona czeka . Ma głupia nadzieję , że dasz jakiś znak , Ale Ty będąc zapatrzony w swój własny świat nie zdajesz sobie sprawy z tego jak ona cierpi”
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

;)

zatęskniło mi się za pingerem ;/
W taką pogodę jak dziś, inspiracje które tu znalazłam są nieocenione... Zdrówka wszystkim, bo mnie dopada przeziębienie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Tandeta i kicz! hehe lekcja WOKu zawsze spoko! sweet legal blondi! Powtórzyłabym dzisiejszy dzień
 

 
wakacje dobiegają końca, a ja,no coż obijałam sie całe lato;/ no jedynym plusem w tym wszystkim jest to, że schudłam nawet nie wiem kiedy, a nie stosowałam żadnej diety i to jest najdziwniejsze, hehe ale mi to odpowiada jem a chudnę ogólnie jest spoko.. szykuje się na wrzesień i na nowa szkołę.. a oto kilka postanowien na najbliższe 10 mies.:
PRZESTAĆ:
1. trwać w przeszłości
2. siebie oszukiwać
3. zazdrościć innym
4. być perfekcjonistą
5. przejmować się innymi
6. martwić się jutrem
7. porównywać się
ZACZĄĆ:
1.doceniać siebie
2.śmiać się głośno
3.świętować chwile
4.cieszyć się tym, co już mam
5.wybaczać sobie i innym
6.słuchać swoich potrzeb
7. być dla siebie dobrym
I KUĆ KUĆ KUĆ)
  • awatar L.♥: fajny blog ;) Chcesz otrzymywać darmowe kosmetyki co miesiąc? Wystarczy, że zarejestrujesz się przez tego linka : http://shinybox.pl/?ref=b7d0a6b :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
  • awatar nawu: ja wolałabym schudnąć i być szczęśliwą, bo akceptowanie siebie mi zupełnie nie wychodzi.
  • awatar nawu: żeby nie kłamać w sierpniu z powodu licznych imprez PRZYTYŁAM i waże 64,6 kg.. przesada.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
nie uwierzycie co sie stało:O dostałam się do mojego wymarzonego LO i teraz oficjalnie opuszczam swoją miejscowość i ruszam w świat;D haha super bardzo się cieszę;D
 

 
Dziś rozstałam się na zawsze z moimi wariatami;/ koniec gimnazjum czemu tak szybko( ja nie chce odchodzić, będę tak strasznie tęsknić, to nie fair czemu podstawówka trwa 6 lat a gim tylko 3 boje się że w nowej szkole nie bd tak fajnie<płacz> kocham was wszystkich i dziekuje za piękne 3 lata;D
a jak tam u was samopoczucia po zakończeniu??
  • awatar Misiaaaa: Też bałam się jak to będzie i wgl :) ale teraz się cieszę że jestem w tej szkole to nie jest to samo co gimnazjum jest o wiele lepiej nie masz czego się bać :) napewno poznasz wiele świetnych ludzi :) i mam nadzieję że dostaniesz się do wymarzonej szkoły :)
  • awatar FOR SALE ♡: u mnie dobrze (nareszcie odpocznę od ludzi) ,ale ta pode mną ma rację <3
  • awatar Buonanotte Bella: liceum to dopiero zajebista sprawa! nie nastawiaj się pesymistycznie, bo na pewno bedzie świetnie i poznasz jeszcze lepszych ludzi ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Istnieją rózne teorie na ten temat. Ja dowiem sie tego w przyszłym miesiącu kiedy zostaną ogłoszone listy przyjętych do poszczególnych szkół.W moim LO na jedno miejsce jest 12 chętnych ciekawe czy sie dostane, bardzo bym chciała. Trzymajcie kciuki Ja trzymam za osoby w podobnej sytuacji;*